Veelgestelde vragen

 

Busreis

Goeie vraag!

 

Waar kun je nu al die vertrek tijden, bus tijden, opstap plaatsen en hoe je het maar wilt noemen vinden.

Al deze informatie ligt binnen handbereik op je eigen inschrijvingen pagina, hier vind je ook de rest van je inschrijvingen.

Mocht er nou ''Niet beschikbaar'' staan dan ben je nog niet ingedeelt in een bus. kijk dan op een later moment opnieuw.

 

''Mijn inschrijvingen'' vind je bij ''mijn menu'' dat rechts boven staat aangegeven,

of voor de luie mensen onder ons www.party-vervoer.nl/mijn-inschrijvingen

Het is vaak mogelijk om je spullen in de bus te laten liggen, echter kunnen we dit helaas niet garanderen. Het kan zo maar zijn dat de bus nog een andere rit moet doen of dat er een andere bus je komt ophalen. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om je spullen te laten liggen. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account). Het laten liggen van je spullen is altijd je eigen risico, wij zijn niet aansprakelijk voor schade of verlies van of aan eigendommen.

 

In al onze bussen is het toegestaan om een eigen drankje mee te nemen, met uitzondering van onze party bussen. Hier is eigen drank niet toegestaan. LET OP! Glas is nooit gestaan, neem dus altijd blik of plastic mee. Glas kan dus worden geweigerd tijdens het instappen. Eten is ook toegestaan, echter vermijden we liever chips en dergelijk i.v.m. de rotzooi die het vaak geeft.

 

Ruim altijd je eigen rommel op, er hangen altijd witte zakjes aan de stoelen, maak hier gebruik van. Zijn deze er niet vraag ze dan even bij de chauffeur.

 

Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om eigen drank mee te nemen. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).

 

In een partybus kun je altijd gekoelde drank kopen en is er een ruim drankenarrangement. In de meeste touringcars bieden wij ook drank aan, met name op de langere ritten. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of het mogelijk is om drank te kopen in de bus. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account). Tevens kun je onderweg altijd onze busleider raadplegen.

 

In de meeste bussen is een toilet aan boord, uitzonderingen daargelaten (denk aan kleine busjes en sommige party bussen). Ook kan het zijn dat op korte ritjes de toiletten gesloten blijven. Wij laten 24 uur voor aanvang van de busreis op de website weten of er een toilet aan boord is. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).

 

Wanneer je boekt voor de algemene inschrijving dan wordt het vervoer uitgevoerd middels een nette touringcar. Tevens hebben we ook regelmatig een partybus rijden. Je vindt deze informatie via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account).

 

De meeste bussen kennen een voorlopige route, deze is te vinden via de oranje REIS INFORMATIE knop of via mijn inschrijvingen (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account). 48 uur voor vertrek kun je via deze pagina de definitieve route bekijken. Mocht er voor jouw bus nog geen route online staan, wacht dan tot 24 uur voor vertrek!

 

Wij presenteren 48 uur voor vertrek de definitieve route en vertrektijden. Raadpleeg altijd vlak voor vertrek de REIS INFORMATIE pagina via mijn inschrijvingen op de website (zorg er wel voor dat je bent ingelogd met het juiste account) voor eventuele late wijzigingen!! Dit is je eigen verantwoordelijkheid!!

 

Het is bij wet niet toegestaan om te roken in onze bussen. Het overtreden van deze regel kan leiden tot directe verwijdering uit de bus door chauffeur en/of busleider.

 

Het kan altijd voor komen dat we uit noodzaak een route en of tijden moeten wijzigen. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders wensen. Raadpleeg altijd voor vertrek de REIS INFORMATIE pagina om op de hoogte te zijn van actuele routes en tijden!

 

Tickets

Wij sturen alle tickets op vaste momenten, een vereiste is wel dat je tickets minimaal 5 dagen voor het event zijn betaald. Heb je te laat betaald om welke reden dan ook, dan zal je moeten wachten tot wij de laatste verzending doen. Dit zal vlak voor de start van het event zijn. Het heeft geen zin om met ons contact op te nemen, tickets worden niet eerder verstuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig betalen van je ticket(s).

 

Nee, je ontvangt GEEN busticket van ons. Controle is op naam middels een passagierslijst. Het kan zijn dat je je moet legitimeren in de bus, dus zorg dat je je te allen tijde kunt legitimeren. Controle wordt uitgevoerd door de chauffeur of busleider.

 

Wij versturen uiterlijk 24 uur voor aanvang van het evenement de entreekaarten voor het festival. Dit doen we via de e-mail, check altijd je ongewenste e-mail, spambox of de reclamebox in Gmail als het ticket niet in je inbox zit. LET OP! Tickets kunnen ook buiten kantoortijden worden verstuurd.

 

Boeken

Even geen geld maar toch zeker zijn van je tickets voor dat toffe feestje over 2 maanden? Het is bij ons mogelijk om gratis te boeken en de betaling voor je (combi)tickets later te voldoen. Je vind de deadline van later betalen altijd op de pagina van betreffend evenement.  

LET OP! Wanneer jij een boeking plaatst is dit niet vrijblijvend en gaan wij er dus van uit dat de tickets daadwerkelijk worden afgenomen en brengen hier 100% kosten voor in rekening! Kosteloos annuleren en wijzigen is mogelijk mits dit op tijd wordt doorgegeven. Voor meer uitleg met betrekking tot het tijdig wijzigen en annuleren kun je de veelgestelde vragen wijzigen en annuleren bekijken.

Hieronder staat alles uitgelegd omtrent de mogelijkheden tot annuleren en eventuele bijkomende kosten. Een annulering kan alleen gedaan worden door de hoofdboeker. Dit kan middels het annuleren formulier die je digitaal invult. Je moet hiervoor inloggen met jouw account. 

 

Busticket:
Een busticket kan uiterlijk 31 dagen voor de aanvang van de Reis kosteloos geannuleerd worden. Na het verstrijken van deze periode hanteert Party-vervoer.nl onderstaande staffel: 

  1. Annulering tussen de 30 - 15 dagen voor de aanvang van de Reis: 50% van de Reissom, met een minimum van € 10,00 per Reiziger. 
  2. Annulering tussen de 14 - 7 dagen voor de aanvang van de Reis: 75% van de Reissom,  met een minimum van € 12,50 per Reiziger.  
  3. Annulering 6 dagen of korter voor de aanvang van de Reis: 100 % van de Reissom, met een minimum van € 15,00 per Reiziger.  

 

Combiticket:
Combitickets bestaan uit een entreeticket en een busticket. Combitickets gekocht tijdens een pre order en/of exclusieve (extra) verkoop kunnen niet geannuleerd worden. Combitickets gekocht tijdens een reguliere verkoop kunnen gedeeltelijk geannuleerd worden. Het afnemen van een entreeticket blijft verplicht, deze kan nooit geannuleerd worden.

  1. Annulering 31 of meer dagen voor de datum van de Reis: € 7,50 per busticket.
  2. Annulering tussen de 30-15 dagen voor de aanvang van de Reis: 50 % van elk busticket, met een minimum van € 10,00 per persoon
  3. Annulering tussen de 14 - 7 dagen voor de aanvang van de Reis: 75% van elk busticket, met een minimum van € 12,50 per Reiziger.  
  4. Annulering 6 dagen of korter voor de aanvang van de Reis: 100 % van elk busticket, met een minimum van € 15,00 per Reiziger.

 

Dit kan via annuleringsformulier of via mijn inschrijvingen en dan annulering doorgeven!

 

Ja, het is mogelijk om jouw boeking te wijzigen. Je kan namen en opstapplaatsen wijzigen, tevens kun je ook mensen toevoegen. Een of meerdere personen van je boeking afhalen gaat via annuleren. Je kan een wijziging doorgeven via het wijzigingsformulier of via mijn inschrijvingen en dan wijziging doorgeven!

 

Het is helaas niet mogelijk om een andere hoofdboeker aan te stellen, jij blijft verantwoordelijk voor jouw boeking.

 

Het is helaas niet mogelijk om een boeking op te splitsen, jij blijft verantwoordelijk voor jouw gehele boeking.

 

Ja, dit is mogelijk tenzij de betreffende bus vol zit. Extra kosten die eventueel gemoeid zijn met de overplaatsing dienen via mijn inschrijvingen voldaan te worden.

 

Je kan een overplaatsing aanvragen via wijzigingsformulier of via mijn inschrijvingen en dan wijziging doorgeven!

 

Partners